نوشته شده توسط : حسین نقنه

بازی فلش بسیار جذاب و گرافیکی Reel Gold

بازی فلش بسیار جذاب و زیبای Reel Gold که شما را وادار می کند که از تمرکز خود در حین انجام بازی استفاده کنید. در این بازی شما باید به وسیله قرقره ای که به واگن شما متصل است، طلاهای موجود در هر مرحله را جمع آوری کنید. به خاطر داشته باشید که جمع کردن طلاها خیلی طول نکشد، چون شما باید در یک بازه زمانی مشخص آن ها را جمع آوری کرده و به امتیازات خود بیفزایید.



:: موضوعات مرتبط: +بازی , -بازی فلش , ,
:: برچسب‌ها: * Flash Games , * فلش گیم , * بازی , * بازی فلش , * بازی های فلش , * بازی کم حجم , * بازی کوچک , * بازی جدید , * دانلود Reel Gold , * دانلود فلش گیم , * دانلود بازی , * دانلود بازی فلش , * دانلود بازیReel Gold , * دانلود رایگان بازی , * دانلود رایگان بازی فلش , * سایت بازی , * سایت دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 9 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

 


بازی زیبای فلش Teddy Goes Swimming

بازی زیبای Teddy Goes Swimming یک بازی فلش جذاب بوده که شما باید از طریق دریا به پایان مرحله برسید. در میان راه، ماهی ها، بطری های خالی و صخره های دریایی موانعی هستند که شما نباید با آنها برخورد کنید. سکه ها مخصوصا صندوق های طلای میان راهتان را از دست ندهید تا با امتیاز بیشتری به پایان مرحله برسید. حواستان را خوب جمع کنید تا اکسیژن شش های Teddy به اتمام نرسد! برای این کار کافیست یک لحظه به سطح آب بیایید و اکسیژن را در شش های خود ذخیره کنید.



:: موضوعات مرتبط: +بازی , -بازی فلش , ,
:: برچسب‌ها: * Flash Games , * فلش گیم , * بازی , * بازی Teddy Goes Swimming , * بازی فلش , * بازی های فلش , * بازی کم حجم , * بازی کوچک , * بازی جدید , * دانلود Teddy Goes Swimming , * دانلود فلش گیم , * دانلود بازی , * دانلود بازی Teddy Goes Swimming , * دانلود بازی فلش , * دانلود رایگان بازی , * دانلود رایگان بازی فل ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 9 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

 
 
 
بازی فلش خاطره انگیز و جذاب سونیک Ultimate Flash Sonic

بازی فلش خاطره انگیز و زیبای Ultimate Flash Sonic را اغلب شما عزیزان به یاد دارید. شما باید با عبور از موانع و مشکلات میان راه و ابزارهایی که در اختیار شما قرار می گیرد بر دشمنان خود غلبه کنید و مراحل را به پایان برسانید. سرعت بالای سونیک یکی از مواردی است که به جذابیت و هیجان این بازی افزوده است. همچنین می توانید از شخصیت های دیگر این بازی نیز استفاده نمائید. ضمنا جمع کردن حلقه های طلایی میان راه را فراموش نکنید و مراقب باشید که حلقه های شما با برخورد با دشمنان خود از دست نرود.



:: موضوعات مرتبط: +بازی , -بازی فلش , ,
:: برچسب‌ها: * Flash Games , * فلش گیم , * بازی , * بازی sonic , * بازی فلش , * بازی های فلش , * بازی کم حجم , * بازی کوچک , * بازی جدید , * بازی سنیک , * بازی سونیک , * دانلود Ultimate Flash Sonic , * دانلود فلش گیم , * دانلود بازی , * دانلود بازی Ultimate Flash Sonic , * دانلود بازی فلش , * دانلود رایگان بازی , * ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 68
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 9 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

 

بازی فلش جذاب Xraye

در این قسمت از سایت میهن دانلود بازی فلش جالب Xraye را به شما معرفی می کنیم. شما باید در این بازی به وسیله حلقه ابزار آچار مانندی که در اختیار دارید و با کلیدهای چهارجهت کیبورد، به دایره های موجود متصل شوید تا رنگ آنها را به رنگ زرد تغییر دهید. البته تعداد دفعات اتصال شما به آن دایره ها در هر قسمت یکسان نیست. همچنین می توانید از کلید Space برای جدا شدن آچار استفاده کنید. در مراحل ابتدایی شاهد سادگی این کار هستید، اما با رفتن به مراحل بعد متوجه می شوید که این کار بدون فکر و تمرکز امکان پذیر نیست!



:: موضوعات مرتبط: +بازی , -بازی فلش , ,
:: برچسب‌ها: * flash , * flash game , * free download flash games , * فلش , * فلش گیم , * بازی , * بازی فلش , * بازی های فلش , * دانلود , * دانلود فلش , * دانلود بازی , * دانلود بازی فلش , * دانلود بازی های فلش , * دانلود رایگان , * سایت دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 9 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

 

Copy of penguinway_mihandownload_hamid_hira222.JPG

اين بار طبق درخواست خيلي از بازديدكنندگان  يك بازي پنگوئني در سايت قرار داديم كه بسيار بازي زيبا و لذت بخشي هستش ! در اين بازي كه Penguins Way نام دارد شما بايد در هر مرحله تعدادي پنگوئن رو از نقطه ي شروع مسير تا انتهاي آن راهنمايي كنيد ! در ابتدا با مسير هاي ساده اي سروكار داريد كه شما را به این فکر میاندازد که بازی بچه گانه است ، اما مراحل اولیه فقط برای آموزش هستند اما رفته رفته مسير هاي پر پيچ و خم تري رو بايد پشت سر بگذاريد ! كنترل بازي نيز بسيار ساده است و شما فقط با موس بايد بازي رو كنترل كنيد ! در هر مرحله تعدادي وسيله داريد كه بايد با قرار دادن اونها در جاهاي مناسب مسير رو براي پنگوئن هايي كه كنترلشان دست شما نيست و فقط راه ميروند ، هموار كنيد .

بعضي مواقع بايد يه توپ جنگي رو سر راهشان بذاريد تا داخل اون برند و به سكوي بالايي پرتاب شوند
بعضي وقت ها هم بايد از دستگاه حباب ساز استفاده كنيد تا پنگوئن ها سوار حباب ها شوند و از چاله ها و گودال ها عبور كنند

گرافيك شاد و روان ، صداگذاري زيبا و متنوع ،  رنگ آمري بسيار زيبا كه اين بازي رو براي كودكان هم لذت بخش خواهد كرد ، و كنترل ساده از ديگر وي‍گي هاي اين بازي هستش !
حجم اين بازي نيز فقط 20 مگابايت ميباشد .  از ویژگی های منحصر به فرد این بازی دادن مراحل جدید و سنگین تر در صورت جمع آوری مدال ها و امتیاز ها می باشد .

شما ميتوانيد اين بازي زيبا رو در ادامه مطلب دريافت كنيد . + تصاويري از محيط بازي

 

وي‍‍‍زگي هاي بازي :

- گرافيك شاد و روان


- كنترل ساده فقط با كيليك هاي موس


- صداگذاري بسيار هيجان انگيز و متنوع


- مراحل بسيار زياد و متنوع با طراحي هاي منحصر به فرد


- حجم كم فقط 20 مگابايت


- مناسب بودن براي تمامي سنين


- و ....



:: موضوعات مرتبط: +بازی , -بازی فلش , ,
:: برچسب‌ها: * بازی , * بازی فکری , * بازی مهیج , * بازی کم حجم , * بازی برای کامپیوتر , * بازی سرگرم کننده , * دالود بازی زیبا , * دانلود بازی , * دانلود بازی crazy , * دانلود بازی penguins way , * دانلود بازی هیجان انگیز , * دانلود بازی باحال , * دانلود بازی خاطره انگیز ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 9 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

 
screenshot110_resize.JPG

بازی مدافع جهان The World Defender


انجین مورد استفاده : game maker 7


سازندگان : آرش و حسام اسمعیلی


سبک : شوتر 2d



داستان بازی :

 شما باید در نقش احسان شخصیت اول بازی به مبارزه با موجودات ناشناسی بپردازید که جهان رو تحت کنترل خودشون دراوردن و تمام کشورها رو اشغال کردن در این بین فقط ایران مونده که به طور کامل اشغال نشده و این تنها فرصتیه که شما از زمین دفاع کنید .



این بازی کاملا ایرانی بوده و توسط یه گروه مستقل ساخته شده است .من به عنوان یه عضو کوچک از جامعه گیم ایران اعلام می کنم که کاملا از تمام بازی سازان مستقل حمایت خواهم کرد ،پس از تمام عزیزان که در این عرصه تلاش و فعالیت می کنند خواهشمندم در صورت تمایل بازی خودشان را برای ما بفرستن تا بقیه دوستان هم بتوانند از آن استفاده کرده و  با اثر شما عزیزان آشنا شوند .


شاید بازی های بسیار زیادی باشند که ساخته می شوند ولی افراد کمی از آن اطلاع پیدا می کنند ،میهن دانلود تصمیم گرفته است که از اثر این عزیزان تشکر به عمل آورده و بقیه دوستان را با اثر این سازندگان کوچک اما پر تلاش آشنا کند .به امید آن که ایران به عنوان یک قطب اصلی بازی سازی در دنیا مطرح شود .


برای مشاهده عکس های بازی و دانلود این بازی زیبا به ادامه مطلب بروید .


:: موضوعات مرتبط: +بازی , -بازی فلش , ,
:: برچسب‌ها: * بازی مدافع جهان , * دانلود بازی فارسی , * دانلود بازی مدافع جهان , * دانلود بازی مستقل , * دانلود بازی هیجان انگیز , * دانلود بازی کم حجم , * دانلود بازی ایرانی , * دانلود بازی زیبا , * دانلود بازی سرگرم کننده , * دانلود رایگان بازی ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 9 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

دانلود رایگان بازی Robin Hood's Full ISO

th668752.png

نام بازی:Robin Hood


ناشر:Oxygen Interactive Software Ltd


سبک:اکشن ماجراجویی


سال ساخت:2007


حجم:250 MB


همه ما رابین هود را می شناسیم و از فداکاری ها و جان فشانی های آن خبر داریم .فیلم ها و بازی های متعددی از این داستان و از این شخصیت محبوب ساخته شده که همه جز محبوب ترین محصولات محسوب میشوند.امروز یک بازی کم حجم و جالب را برای شما عزیزان انتخاب مرده ایم که هم از حجم کمی برخوردار باشد هم شخصیتی باشد که همه با آن آشنا بوده و بخواهند که باز هم خود را جای رابین هود بگذارند و از آن لذت ببرند.امیدواریم از این بازی زیبا و دوست داشتنی لذت لذت ببرید .


دانلود،مشاهده عکس های بازی در ادامه مطلب....



:: موضوعات مرتبط: +بازی , -بازی فلش , ,
:: برچسب‌ها: * بازي , * دانلود مستقيم بازي , * دانلود گيم , * دانلود بازي , * دانلود بازي كامپيوتر , * دانلود بازي كامپيوتري , * دانلود بازي هاي كامپيوتري جديد , * دانلود بازي پي سي , * دانلود بازي جديد , * دانلود بازی رابین هود , * دانلود بازی رابین دانلود بازی ماجراجویی , * دانلود با ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 9 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

  Portable Farm Frenzy: Gone Fishing 1.0 Fixed.101106

 
download-farm-frenzy-gone-fishing-v10-delight_541.jpeg
نام بازی:Portable Farm Frenzy: Gone Fishing
سبک:ارکید شبیه سازی
حجم:79 MB
همیشه بازی های کم حجم جز محبوب ترین بازیها نزد گیمر ها مخصوصا کسانی که از اینترنت پر سرعت بر خوردار نیستند و هم چنین از سیستم قوی برای اجرای بازی های
 سنگین برخوردار نیستند ،محسوب می شود .بازی های کم حجم بسیاری هر روزه در سایت های دانلود گیم در سراسر دنیا قرار می کیرد که مورد توجه همه گیمر ها قرار می گیرد.بازی هایی کم حجم و بسیار زیبا و شاد کننده که می تواند ساعاتی شما را مشغول کند و حسی خوب را به شما منتقل کند.یکی از این بازی هایی که برای شما آماده کرده ایم یک بازی ماهیگیری است که نمونه آن در میهن دانلود یافت نمی شود.بازی بسیار زیبا و شاد کننده تقدیم به همه شما دوستان و طرفداران میهن دانلود.
دانلود ،مشاهده عکس های بازی در ادامه مطلب....
 


:: موضوعات مرتبط: +بازی , -بازی فلش , ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 9 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه


 

stardefender4main_resize.jpg

نام بازی:Star Defender 4 v1.17 Portable
سبک:ارکید شبیه سازی فضایی
حجم:13 MB
مدافع ستارگان یکی از بهترین بازی های تیر اندازی فضایی است که سه نسخه از آن روانه بازار شده و توانسته توجه همه را به عنوان یک محصول اکشن فضایی به خود جلب کند.به همین منظور اکنون نسخه 4 این بازی برای شما دوستان آماده شده است تا بتوانید از این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز لذت ببرید .پیشرفت گرافیکی بازی،ارتقا بسیار زید اسلحه ها ،صحنه های نبرد فوق العاده و صداگذاری عالی بازی از ویژگی های نیخه 4 مدافع ستارگان محسوب می شود .در نسخه 4 حضور شما مانند آتشی در دشمن رخنه کرده و با عث شده تمام کهکشان دوابره با هم متحد شوند تا بتوانند نسل بشر را از بین ببرند.جنگی بزرگ در اره است ،امیدواریم شما یکی از کسانی باشید که برای اولین بار این بازی را به اتمام برسانید و نسل بشر را نجات دهید .
دانلود ،مشاهده ویژگی ها و سیستم بازی در ادامه مطلب....
 

 



:: موضوعات مرتبط: +بازی , -بازی فلش , ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 9 دی 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد